Det finns en charm...

För några månader sedan var jag och fotograferade den här lägenheten som skulle säljas. En tvåa, lite fulsnygg. Jag gillar den men vet egentligen inte varför? Här får ni se det som var fint i den!




Rätt smart sovlösning! Fast jag skulle nog gjort om den räfflade väggen.




Genomgångslägenhet och allmänt mysig planlösning.




Stort och rymligt rum med högt i tak och snygga golv.




Trevlig hall också! Den turkosa färgen gillar jag, fast jag skulle målat det ännu skrikigare!


Lägenheten i stort var ett renoveringsobjekt med flagnande färg i taket, sunkigt badrum och ett kök som såg förskräckligt ut. Ändå blev jag sugen på att köpa den. Nå, om jag skulle haft pengar vill säga. Det finns en stor potential att kunna skapa någonting riktigt stiligt här, eller vad säger ni?! Undrar hur de nya ägarna gjort...



PS. Hur fasen får man miniatyrbilderna att bli större utan att det ser hemskt ut?!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack, vad snäll du är!



Åh, är det sant? Finns den kvar den butiken, minns du vad den hette?`



Är i Karlstad nu nämligen, och är i desperat behov av nya martens, mina faller sönder :(

2010-04-09 @ 21:25:11
URL: http://konstochkonstigheter.blogspot.com
Postat av: anna

Där skulle ma kunna göra en hel del!

Ljust och luftigt intryck.

Postat av: Gila

Den där spaljen i hallen hade jag rivit direkt. Snyggt parkettgolv!

2010-04-25 @ 01:59:43
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0