Jag är inte död än...


Bildsvepet med medföljande text från min & min mors loppisräd i Gävle får vänta. Just nu har jag en annan sak som uppfyller hela min tankeverksamhet. Riksmästerskap i karate stavas det, och äger rum i Göteborg i helgen. Jag skall vara med och tävla i fighting. Det blir mitt första RM och min tredje karatetävling någonsin. Tävlingsformen är fullkontakt med sparkar och slag mot kroppen, det hårdaste man kan. Och någorlunda kontrollerade sparkar men inga slag mot huvudet. Åker imorgon, tävlar på lördag. Jag tror jag skall dö av nervositet, ja herrejisses vad jag är nervös! Jag ligger vaken om nätterna och är pirrig i magen dagarna i ända. Springer runt som en yrvaken höna och har ingen aning om vad jag håller på med. Tänker på annat så att jag stoppar microtallriken i diskvattnet och disken i micron, håhå jaja. Om jag överlever, kommer bilderna från Gävle att dyka upp på bloggen strax efter helgen. Tills dess - håll tummarna för mig!



(Jag är den lilla svarthåriga saken (som numera är rödhårig).)

Kommentarer
Postat av: itsallvintage

ojoj lycka till!!! impad blir jag iallafall :) /Annika

2010-04-23 @ 22:46:43
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: SaraMay

LYCKA TILL!



(jag e segast i världen å har fortfarande inte svarat på ditt mail, men ja kollar in på din blogg iaf! I like! Du inspirerar mig att lägga undean mobilkameran å fota riktiga bilder till bloggen!)

2010-04-23 @ 23:08:20
URL: http://saramay.blogspot.com
Postat av: Cicci

Haha, Sara. Du behöööver inte svara! Jag kommer inte sätta upp dig på min deathlist för det. (; Kul att inspirera till fotograferande, heja heja!

2010-05-01 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0