Ficklampor & utmärkelser

 

Åh! Min favoritbloggerska Libby på Femtiotalsjakten har givit mig en "Este Blog é um encanto"-utmärkelse (vilket betyder ungefär "Den här bloggen är förtjusande")! Himla glad och mallig. Det är vad jag blir. Tack!

 

 

 

Kolla här vilken snajsig ficklampa jag fick för en femma på loppis för ett tag sedan! Den saknade batterier och har därför tjänstgjort som prydnad på en hylla sedan jag köpte den. För två veckor fick jag strömavbrott i hela lägenheten, och då kände jag mig rätt dum när jag faktiskt HADE en tjusig ficklampa men ändå fick använda stearinljus för att kunna se mig omkring... Så nu är batterier införskaffade och jajjemen, ficklampan fungerar perfekt! ...inte, lite glappar den faktiskt. Men vad står man inte ut med för skönhetens skull?!

 

 

 

Min stilige huskrokodil Albert fick låna ficklampan ett tag mot att han gick med på att vara fotomodell. Och den uppgiften kan vi ju konstatera att han klarar briljant!

 

 


Kommentarer
Postat av: Susanna

Albert är ett himla tjusigt namn :-D



Kul med en utmärkelse. Jag håller med, din blogg är förtjusande!

2010-04-18 @ 10:16:31
URL: http://brownbeans.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0