Välkomna hit!

Jag är en sådan där människa som gillar saker. Saker som man blir glad av, fina saker som är mysiga att känna på, eller saker som är så tjusiga man nästan tappar andan! Nu kommer våren och smyger sig så sakta på, och då blir jag så inspirerad av allting som är härligt att jag måste dela med mig! Så här har ni min blogg, som så småningom kommer att fyllas till brädden av trevliga ting.

Jag som skriver heter Cicci och är en tös med mycket för mig! När jag inte jobbar (som fastighetsfotograf för en mäklarfirma och som städare (jag har två jobb!)) fotograferar jag, tränar karate och springer på loppisar. Eller myser i min lägenhet! Alla fotografier här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat anges.

Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0